Fundusze Europejskie
Tytuł projektu: „Utworzenie wyspecjalizowanego cyfrowego systemu zarządzania głównymi procesami w spółce”
Fundusz: Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
Instytucja Zarządzająca: Zarząd Województwa Małopolskiego Instytucja Pośrednicząca FEM 2021-2027: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
Działanie: 1.11 Rozwój MŚP w obszarze cyfryzacji i Przemysłu 4.0.
Całkowita wartość projektu: 1 069 921,65 zł Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 695 884,00 zł
Opis projektu:
Zadania:
W ramach projektu spółka ABJ Electric wdroży specjalnie zaprojektowaną platformę cyfrową, która skupiać się będzie na zarządzaniu kluczowymi procesami i zadaniami. Wdrożenie nowych rozwiązań będzie możliwe dzięki zakupowi usług programistycznych oraz zakupowi 54 urządzeń komputerowych (serwer wraz z oprzyrządowaniem, tablety, mobilne drukarki, laptopy, czytniki kodów kreskowych i laptopy). W ramach projektu przewiduje się szkolenia wdrożeniowe.
Grupy docelowe:
Bezpośrednim beneficjentem projektu jest spółka ABJ Electric oraz jej pracownicy. Dzięki projektowi firma odpowie na potrzeby swoich klientów tj. m.in.: przedsiębiorstw przemysłowych, deweloperów, przedsiębiorstw budowlanych, instytucji publicznych (szkoły, szpitale, urzędy, inne obiekty użyteczności publicznej) właściciele i zarządcy obiektów komercyjnych (galerie handlowe).
Cel projektu:
Celem projektu jest transformacja cyfrowa/ w kierunku Przemysłu 4.0, w zakresie procesów dotyczących świadczonych usług, procesów wewnętrznych oraz przyjętego modelu biznesowego.
Rezultaty projektu:
Wdrożona innowacja obejmie świadczenie usług oraz zarządzanie stanem magazynowym i logistyką. Wszystkie ważne procesy i dane będą łatwo dostępne na jednej platformie, co jest nowością w sposobie organizacji pracy. Ucyfrowione procesy zastąpią dotychczasowe, mniej wydajne. Szybsze i bardziej efektywne zarządzanie zadaniami, projektami i wieloma innymi procesami, wprowadzi spółkę na nowy poziom cyfryzacji i automatyzacji procesów. Dzięki projektowi zostaną osiągnięte korzyści zarówno dla spółki (wzrost przychodów i zysków, usprawnienie procesów, oszczędności zasobów np. czas), jej pracowników (lepsza jakość i satysfakcja z pracy) jak i jej klientów (szybsza realizacja, wyższa jakość usług).