Informacja o wyniku postępowania ofertowego
NUMER POSTĘPOWANIA: 2_2025_FEMP_01.11_0438
TYTUŁ ZAPYTANIA: Zakup oraz instalacja sprzętu informatycznego (serwerowego i sieciowego) niezbędnego do działania systemu cyfrowego zarządzania w firmie ABJ Electric sp. z o.o.
DATA PUBLIKACJI ZAPYTANIA: 31 lipca 2025 r.
Na podstawie przeprowadzonego postępowania, w tym oceny spełnienia warunków udziału oraz analizy złożonych ofert, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania ofertowego nr 2.
Powodem unieważnienia jest fakt, iż wszystkie złożone oferty przekroczyły budżet przeznaczony na realizację zadania nr 2 projektu, co uniemożliwia podpisanie umowy z wykonawcą.
Data publikacji informacji o unieważnieniu postępowania: 19 sierpnia 2025 r.
Dokumentacja z postępowania jest przechowywana w siedzibie Zamawiającego i dostępna do wglądu na żądanie instytucji finansującej, zgodnie z zasadą konkurencyjności.